29.4.09

Miten tunnistat minut

Jäljellä enää kaksi yötä omassa sängyssä, omassa kodissa kissojen kanssa, ennen kolmen viikon poissaoloa. Blogia on taas tullut laiminlyötyä, jaksamista ei tunnu löytyvän kun yöunet on ollut viimeiset pari viikkoa paljon huonotasoisempia kuin pitäisi. Penny aloittaa nykyään joka aamu neljän ja kuuden välillä käsittämättömän maukumisen sekä olohuoneessa että makkarissa, ja siihen herää joka kerta, ennemmin tai myöhemmin. Pitää katsoa miten kissojen kaitsijat pärjäävät, ja kysyä sitten kesäkuussa eläinlääkäriltä mikä voisi olla käytöksen syynä.

***

Hanska haastoi mut jo pari viikkoa sitten tekemään allaolevan listauksen, joten täältä tulee; ehkä häntä ainakin kiinnostaa kuulla!

Nyt (ja aiemminkin) on ollut paljon liikkeellä fakta-haasteita, esim. kerro 20 faktaa jne. Tämä haaste ei käsittelekään faktoja, vaan tuntomerkkejä. Kerro yksityiskohtia itsestäsi ja jaa ne muille. Haasta sitten 5 muuta bloggaajaa tekemään sama edelleen.

Silmälasit: olen pitänyt niitä 12-vuotiaasta lähtien, ja yläastetta lukuun ottamatta olen tykännyt niitä pitää. Olisihan se tietty urheilun kannalta kiva jos laseja/piilareita ei tarttisi... Tällä hetkellä on käytössä jopa kaksi paria ja luotto-optikolla käydessäni pari viikkoa sitten löysin jo seuraavatkin ihanuudet... Katotaan miten budjetti kestää kesäreissut, josko rahaa riittäs vielä uusiin laseihinkin.


Kova ääni ja jatkuva puhe: minua on puheliaaksi haukuttu jo pari vuosikymmentä. Vanhemmat ihmettelevät vieläkin toisinaan mistä olen tämän piirteen perinyt.

Pitkä kaula: kuulemma minulla sellainen on, ja ihan kiva että on. Tuleepahan vähän kokonaispituuttakin lisää :)

Suuri suu: aika leveään hymyyn se yltää. Onneksi aika usein, olen kuitenkin pohjimmiltani iloinen luonne. Ja pitäähän isojen hampaidenkin mahtua.

Suuret siniharmaat silmät: tai ainakin ne mun naamassa näyttää suurelta; ei niinkään tuolla lailla rajatussa kuvassa ehkä. Mutta passaavat hyvin suuren suun kanssa. (Ois ehkä pitäny ottaa kuva ennen suihkua kun ois ollu vähän ripsiväriäkin...)


En haastele kyllä ketään erityisesti, aika monet ovat tämänkin jo tehneet. Mutta ottakoon haasteen ken tykkää :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti