8.1.13

Sick time is tea time


Viimeiset kolme päivää makuuasennossa sohvalla viettäneenä olen onnellinen, että kotoa löytyy aina ainakin teetä ja puurohiutaleita. Kun ei kauppaan jaksa (ja sinne oli suunnitellut juuri ekana sairaspäivänä menevänsä) niin on onni, että kaapeista löytyy jotain syötävää eikä nälkää - huonosta valikoimasta huolimatta - tarvitse kärsiä.

Tyhmä nuha alkaa toivottavasti olemaan ohi, sillä huomenna on pakko palata töihin. Hommat kasaantuu niin että stressihän tästä sairastamisesta tulee :(

Mutta sunnuntaina MTV3:sella alkanut sarja pelasti mun saikun tylsyydeltä, sillä pakkohan ekan jakson jälkeen oli vähän latailla niitä lisää... Homeland koukuttaa! Ja nyt oon jo toisessa kaudessa menossa. Pääosassa on mun vanha suosikki, jonka edellinen jenkkisarja loppu aivan liian lyhyeen. Komistus punapää ;)

1 kommentti:

  1. voi koita toipua!

    toi jukkeli lupas ostaa mulle junalipun jos löytyis joku sopiva viikonloppu että tulisin käymään. pitää jutskailla!

    VastaaPoista