16.2.11

Orange & Coconut

Voi! Rakas ystävä oli lähettänyt minulle pienen paketin, aivan yllättäen ja sopivasti ystävänpäivän jälkimaininkeihin. Kortissakin komeilee sit kai meidän pitkän matkan jo kulkenut Pyhä Kolminaisuus :) Oisinksmä sit vaikka tuo ankka?


Ystävänpäivä ei oikein tänä vuonna ollut kamalan iloinen päivä ja olin laiska enkä lähettänyt edes kenellekään mitään... Mutta te ystäväni tiedätte, että olette mulle tosi tärkeitä ja rakkaita ♥
Illalla vielä nousi kuume ja vietin eilisen sitten kotitoimistolla toipumassa. Aamulla sitten taas toimistolle ja jälleen iltapäivällä nousi lämpö. Nyt on joku ihme pikkulämpötauti sitte päällä eikä jumppaamaan pääse ja illat menee kotona ollessa. Onneksi tuli tuollainen ilopaketti postissa! Taidankin mennä keittämään kupillisen ja parkkeerata tuohon sohvanmutkaan loppuillaksi.

1 kommentti:

  1. Pus, ystävä! Sain samanlaisen paketin ja ilahduin niin vietävästi. Tuo tee on ihanaa, siinä on kevään tuntu.

    Pyhä Kolminaisuus on tosiaan ollut kasassa suunnilleen kolmanneksen meidän elämästä. Ajatella. Aika ihanaa. Ja joo, R on tuo ronsu ja sä oot tuo ankka ja mä oon tuo pisin :D

    VastaaPoista